Happytails.blogg.se

Som sommaren ska vara

Publicerad 2015-08-14 19:59:41 i Allmänt,

Idag hade jag Sierra över dagen vilket ressulterade i en överlycklig Lexie och en långpromenad med tyra. Vi tog med oss Lexie, Sierra, Alice, Stitch, lill Shiva och Shiva på långpromenaden som löd från skarpnäck till sköndal och så gick vi lite i sköndal innan vi lär hundarna bada och vila lite. Det gav mig otroliga minnen från förra sommaren då jag ägnade stora delar av mitt sommarlov i sköndal och med tyra!
Värmen låg på topp och solen sken ordentligt så hundarna blev lite för varma för att gå en riktigt lång promenad. Istället lät vi dom bada en hel del vilket var väldigt uppskattat av många. Riktigt mysig dag såhär i slutet på sommaren när skolan startar nästa vecka..
Mycket mer har jag nog inte att säga om denna härliga dag om ni inte vill jag ska gå in i detalj vilken fot vi satte före den andra. Haha men imorgon blir det träning på södra med Tyra igen och jag ska äntligen få träffa och träna med liten efter en paus sen i våras. Är riktigt taggad! Även Lexie och Luna tar jag med mig så får vi se vad det bjuds på.
Lite bildspam var länge sedan så vi kör på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela