Happytails.blogg.se

Vad nu?

Publicerad 2016-01-06 18:34:59 i Allmänt,

Idag var fina Sierra här över dagen så vi gick en långpromenad på 3,5 timmar i det fina vädret, vi kastade lite boll och tränade lite inkallning på en äng. Vintern har äntligen kommit så försökte ta lite fina snöbilder men händerna fryser ju ihjäl, när vi var ute var det  -13 så super mycket bilder blev det inte.. Det var ganska länge sedan jag gick långpromenad såhär och det är saknat! 
Sierra var som vanligt super glad och full med energi, man blir ju lite kär i dessa slädhundar! Ja någon gång i livet ska jag ta mig tiden att träna drag på riktigt, frågan är bara när o med vem hehe.. Bjuder på lite bilder från vår långpromenad nu:
 
 
Idag var vi även och hälsade på Lexie, hon var super glad och verkade trivas bra på gården. Man såg tydligt att hon tycker att gården är hennes hem nu även fast hon ville följa med oss hem när vi skulle gå! Jag tror det är bra för henne att få springa lös på gården och bara vara även fast jag saknar henne otroligt mycket! Det var mörkt när vi kom dit så blev inga fina bilder men bjuder på dessa ändå:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela